Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у І кварталі 2017 року

Опубліковано 21.04.2017 о 08:27

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

У І кварталі 2017 року до Держлікcлужби надійшло 
136 звернень громадян. При цьому надійшло 
70 (52%) письмових звернень, 48 (35%) звернень надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», 18 (13%) громадян прийнято на особистому прийомі. З усіх 136 звернень – 88% (120) складають заяви, 9% (12) – скарги, 3% (4) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 38 (28%) звернень (з них

електронною поштою – 15), з АПУ – 2 (1%) звернення, з КМУ – 51 звернення (38%), з МОЗ України – 22 звернення (16%), з інших організацій та установ – 5 звернень (4%), на особистому прийомі – 18 (13%). Індивідуальні звернення становили 98% (134), колективні – 2% (2). Усього до Держлікслужби звернулося 158 громадян.

 

За типом надходження звернення, що надійшли, є листами – 66 (49%), 70 – усні (51%).

         За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби  зверталося: чоловіків – 39% (61); жінок – 48% (74); звернення, стать яких не визначено – 13% (21).

Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:

–          інвалід Великої Вітчизняної війни – 2;

–          інвалід 1 групи   3;

–          інвалід 2 групи   7;

–          інвалід 3 групи   4;

–          учасник війни – 1;

–          ветеран праці – 2;

–          дитина війни – 6.

–          Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 1.

До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 43 пенсіонера.

Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів 
м. Києва (52).

 

Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

–          якість лікарських засобів (19);

–          робота аптек (14);

–          забезпечення ліками та виробами медичного призначення (35);

–          питання порушення ліцензійних умов в аптечних закладах  (6);

–          якість виробів медичного призначення (3);

–          щодо реєстрації виробів медичного призначення та медичного обладнання –  (10);

–          ціна на лікарські засоби та вироби медичного призначення (1);

–          забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація свобод  громадян (5);

–          праця і зарплата (4);

–          охорона здоров’я (22);

–          інші (17).

При розгляді письмових звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 119 відповідь-роз’яснення; 2 звернення вирішено позитивно; 9 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 5 звернень знаходиться у стадії вирішення. З об’єктивних причин 5 звернень розглядались у термін більше 45 днів. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 7 дублетних звернень.

Особистий прийом громадян Головою Держлікслужби та  посадовими особами структурних підрозділів проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному веб–сайті Держлікслужби.

Протягом звітного періоду Головою Держлікслужби на особистому прийомі було прийнято 16 громадян, яким було надано консультації та роз’яснення з різних питань. У І кварталі 2017 року у працівників структурних підрозділів на особистому прийомі побувало 2 громадянина, яким було надано консультації та роз’яснення з різних питань.

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІV кварталі 2016 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІ кварталі 2017 року