Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІ кварталі 2018 року

Опубліковано 11.07.2018 о 08:15

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

У ІІ кварталі 2018 року до Держлікcлужби надійшло 122  звернення громадян. З усіх 122 звернень – 72% (87) складають заяви, 26% (32) – скарги, 2% (3) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 52 (44%) звернення (з них електронною поштою – 30), з АПУ – 3 звернення (2%), з СКМУ – 1 (1%), з МОЗ України – 23 звернення (19%), через органи влади – 2 (1%), 39 (32%) звернень надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», від громадян на особистому прийомі – 1 (1%). Індивідуальні звернення становили 98% (120), колективні – 2% (2). Усього до Держлікслужби звернулося 142 громадянина.

 

За типом надходження звернення, що надійшли, є листами – 81 (66%), 41 – усні (34%).

За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби  зверталося: чоловіків – 44% (62); жінок – 43% (61); звернення, стать яких не визначено – 13% (19).

Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:

–          інвалід 1 групи – 1;

–          інвалід 2 групи – 8;

–          інвалід 3 групи – 4;

–          дитина війни – 1;

До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося  24 пенсіонера.

Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів 
м. Києва (30).

 

Звернення громадян по областям, що надійшли 
до Держлікслужби у ІІ кварталі 2018 року

Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

–          якість лікарських засобів (28);

–          обіг лікарських засобів (20);

–          порушення ліцензійних умов  (4);

–          питання медичних виробів (28);

–          обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (8);

–          питання роботи аптечних закладів (9);

–          питання фармацевтичного виробництва  (5);

–          забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод  громадян, запобігання дискримінації  (3);

–          економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво  (1);

–          освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (1);

–          діяльність центральних органів виконавчої влади (5);

–          праця і зарплата (7);

–          охорона здоров’я (3).

При розгляді звернень громадян проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 108 відповідей-роз’яснень; 8 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 2 звернення – вирішено позитивно; 4 звернення знаходиться у стадії вирішення. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 3 повторних та 5 дублетних звернень.

Особистий прийом громадян керівництвом Держлікслужби та  посадовими особами структурних підрозділів проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному веб–сайті Держлікслужби.

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у І кварталі 2018 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби за ІІІ квартал 2018 року