Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 2020 рік.

Опубліковано 05.01.2021 о 16:18

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 року № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області.  

За 2020 рік надійшло 6 звернень від громадян (за 2019 рік – надійшло 11 звернень).

 

І. Характеристика звернень.

  1. 1. За формою надходжень   звернень:

через органи влади – 3 (50%)

від громадян поштою – 1 (17%)

від громадян на особистому прийомі – 2 (33%)

  1. За ознакою надходження:

первинне – 5 ( 84%)

повторне – 1 (16%)

 

  1. За видами:

   скарга- 2 (33%)

   заява – 4 (67%)

 

  1. За статевим розподілом авторів звернень:

   чоловіча – 4 (67%)

   жіноча – 2 (33%)

 

  1. За суб’єктом:

індивідуальні – 6 ( 100%)

 

  1. За типом:

лист – 6 ( 100%)

 

  1. За категоріями авторів звернення:

        інші – 6 (100 %)

 

  1. За соціальним станом авторів звернення:

   пенсіонер- 5( 83%)

     інші – 1 (17 %)

 

  1. За результатами розгляду:

вирішено позитивно – 4(67%)

дано роз’яснення – 2 (33%)

 

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

охорона здоров’я – 6 (100%)

 

ІІІ. Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян:

питання якості лікарських засобів – 4 (66%)

питання обігу лікарських засобів – 1 (17%)

питання медичних виробів – 1 (17%)

 

Звернення громадян, які надходять до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області, розглядаються  у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань залишаються пріоритетними в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області. На апаратних нарадах територіальної Служби аналізується стан розгляду звернень громадян, дотримання термінів розгляду, надання обґрунтованих відповідей на звернення.

Посадові особи Служби і надалі забезпечуватимуть неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, конкретного їх вирішення, проводитимуть постійну роботу з метою якісного задоволення потреб і запитів громадян.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 3 квартал 2020 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 4 квартал 2020 року