Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 2020 рік.
Опубліковано 05.01.2021 о 16:18На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 року № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області.
За 2020 рік надійшло 6 звернень від громадян (за 2019 рік – надійшло 11 звернень).
І. Характеристика звернень.
- 1. За формою надходжень звернень:
через органи влади – 3 (50%)
від громадян поштою – 1 (17%)
від громадян на особистому прийомі – 2 (33%)
- За ознакою надходження:
первинне – 5 ( 84%)
повторне – 1 (16%)
- За видами:
скарга- 2 (33%)
заява – 4 (67%)
- За статевим розподілом авторів звернень:
чоловіча – 4 (67%)
жіноча – 2 (33%)
- За суб’єктом:
індивідуальні – 6 ( 100%)
- За типом:
лист – 6 ( 100%)
- За категоріями авторів звернення:
інші – 6 (100 %)
- За соціальним станом авторів звернення:
пенсіонер- 5( 83%)
інші – 1 (17 %)
- За результатами розгляду:
вирішено позитивно – 4(67%)
дано роз’яснення – 2 (33%)
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
охорона здоров’я – 6 (100%)
ІІІ. Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян:
питання якості лікарських засобів – 4 (66%)
питання обігу лікарських засобів – 1 (17%)
питання медичних виробів – 1 (17%)
Звернення громадян, які надходять до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області, розглядаються у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань залишаються пріоритетними в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області. На апаратних нарадах територіальної Служби аналізується стан розгляду звернень громадян, дотримання термінів розгляду, надання обґрунтованих відповідей на звернення.
Посадові особи Служби і надалі забезпечуватимуть неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, конкретного їх вирішення, проводитимуть постійну роботу з метою якісного задоволення потреб і запитів громадян.