Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 4 квартал 2020 року

Опубліковано 05.01.2021 о 16:20

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 року № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області.  

За 4 квартал 2020 року надійшло 2 звернення від громадян (за 4 квартал 2019 року – надійшло 4 звернення).

І. Характеристика звернень.

  1. 1. За формою надходжень   звернень:

Через органи влади – 2 (100%)

 

  1. За ознакою надходження:

первинне – 2 ( 100%)

 

  1. За видами:

   скарга- 2 (100%)

 

  1. За статевим розподілом авторів звернень:

   чоловіча – 1 (50%)

   жіноча – 1 (50%)

 

  1. За суб’єктом:

індивідуальні – 2 ( 100%)

 

  1. За типом:

лист – 2 ( 100%)

 

  1. За категоріями авторів звернення:

        інші – 2 (100 %)

 

  1. За соціальним станом авторів звернення:

   пенсіонер- 2( 100%)

 

  1. За результатами розгляду:

вирішено позитивно – 2(100 %)

 

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

охорона здоров’я – 2 (100%)

 

ІІІ. Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян:

питання якості лікарських засобів – 1 (50%)

питання медичних виробів – 1 (50%)

 

Звернення громадян, які надходять до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області, розглядаються  у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань залишаються пріоритетними в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області. На апаратних нарадах територіальної Служби аналізується стан розгляду звернень громадян, дотримання термінів розгляду, надання обґрунтованих відповідей на звернення.

Посадові особи Служби і надалі забезпечуватимуть неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, конкретного їх вирішення, проводитимуть постійну роботу з метою якісного задоволення потреб і запитів громадян.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 2020 рік.

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 1 квартал 2021 року