Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за IV квартал 2020 року

Опубліковано 04.01.2021 о 13:27

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

За ІV квартал 2020 року до Служби надійшло 1 звернення громадян, що на 2 звернення меньше, порівняно зі звітним періодом 2019 року. 

І. Характеристика звернень

За формою надходжень звернень:

через органи влади – 1

 

За ознакою надходження:

первинне – 1

 

За видами:

заяви – 1

 

За статевим розподілом авторів звернень:

чоловіча – 0

жіноча – 1

 

За суб’єктом:

індивідуальні – 1

 

За типом:

електронне –1

 

За категоріями авторів звернення:

Інші категорії– 1

 

За соціальним станом  авторів  звернення:

інші – 1

 

За результатами розгляду:

звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»  – 1

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

питання роботи аптечних закладів – 1

Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області, розглянуто  у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті територіального органу.

Одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за IІІ квартал 2020 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за 2020 рік