Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за 2020 рік

Опубліковано 04.01.2021 о 13:29

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

За 2020 рік до Служби надійшло 4 звернення громадян, що на 10 звернень меньше, порівняно із звітним періодом 2019 року. 

І. Характеристика звернень

За формою надходжень звернень:

через органи влади – 4

 

За ознакою надходження:

первинне – 4

 

За видами:

заяви – 4

 

За статевим розподілом авторів звернень:

чоловіча – 1

жіноча – 3

 

За суб’єктом:

індивідуальні – 4

 

За типом:

електронне –4

 

За категоріями авторів звернення:

Інвалід І групи-1

Інвалід ІІ групи-1

інші – 2

 

За соціальним станом  авторів  звернення:

інші – 3;

пенсіонер – 1;

 

За результатами розгляду:

надано роз’яснення – 2;

переслане за належністю відповідно до статті 7  Закону України «Про звернення громадян» – 1;

звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»  – 1

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

питання якості лікарських засобів – 1

питання ціни лікарського засобу – 1

питання роботи аптечних закладів – 2

Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області, розглянуто  у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті територіального органу.

Одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за IV квартал 2020 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за I квартал 2021 року