Звіт про роботу із зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Хмельницькій області за ІV квартал 2023 року
Опубліковано 02.01.2024 о 10:21На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Хмельницькій області проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
За ІV квартал 2023 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Хмельницькій області надійшло 1 звернення громадян, у тому числі: 0 пропозицій (0%), 1 заява (100%), 0 скарг (0%). З них безпосередньо від громадян поштою надійшло 0 звернень (0%), з СКМУ – 0 звернень (0%), з МОЗ України – 0 звернень (0%), з Держлікслужби – 0 звернень (0%), Хмельницької обласної військової адміністрації – 1 звернення (100%), з інших організацій та установ – 0 звернень (0%), на особистому прийомі – 0 звернень (0%). Індивідуальні звернення 0% (0), колективні – 100% (1).
Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Хмельницькій області за ІV квартал 2023 року звернулись 57 громадян, з них за статевим розподілом авторів звернень: 29% (21) чоловіків та 71% (36) жінок.
З письмовими зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:
1. |
інвалід I групи |
0 |
2. |
інвалід II групи |
0 |
3. |
інвалід III групи |
0 |
4. |
учасник війни |
0 |
5. |
інвалід війни |
0 |
6. |
ветеран війни |
0 |
7. |
дитина війни |
0 |
8. |
інвалід праці |
0 |
9. |
ветеран праці |
0 |
10. |
учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС |
0 |
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:
1. |
якості лікарських засобів |
0 |
2. |
реєстрації виробів медичного призначення та медичного обладнання |
0 |
3. |
якості виробів медичного призначення та медичного обладнання |
0 |
4. |
щодо роботи аптек |
0 |
5. |
про забезпечення ліками та виробами медичного призначення |
0 |
6. |
щодо цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення |
0 |
7. |
питання праці та зарплати |
0 |
8. |
реклами лікарських засобів та виробів медичного призначення |
0 |
9. |
призначення та переміщення кадрів |
0 |
10. |
питання порушення ліцензійних умов в аптечних закладах |
0 |
11. |
охорона здоров’я |
1 |
12. |
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація і свобод громадян |
0 |
13. |
питання державної служби |
0 |
14. |
про незадовільний стан закладів охорони здоров’я |
0 |
15. |
питання застосування трудового законодавства |
0 |
16. |
про неправильне звільнення з роботи |
0 |
17. |
щодо сертифікації виробництва |
0 |
18. |
про підготовку кадрів |
0 |
19. |
інші питання |
0 |
Звернення громадян розглянуто Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Хмельницькій області у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 0 відповідь -роз’яснення; 0 – вирішено позитивно, 1 – звернення було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 0 – звернень, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»; 0 – звернень, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»; 0 – звернень – у стадії розгляду.
Затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Хмельницькій області.
Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядаються на виробничих нарадах Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Хмельницькій області. Щоквартально інформація про стан розгляду звернення громадян направляється до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками.