Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за І квартал 2019 року
Опубліковано 05.04.2019 о 14:35На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 року № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області.
За І квартал 2019 року надійшло 4 звернення від громадян (за І квартал 2018 року – 1 звернення).
І. Характеристика звернень.
1. За формою надходжень звернень:
- поштою від Держлікслужби – 1 (25%)
- поштою від інших органів влади – 2 (50%)
- на особистому прийомі – 1 (25%)
2. За ознакою надходження:
- первинне – 4 ( 100%)
3. За видами:
- заяви – 4 (100%)
4. За суб’єктом:
- індивідуальне – 4 ( 100%).
5. За типом:
- лист – 4 ( 100%).
6. За категоріями авторів звернення
- інші – 4 (100 %)
7. За соціальним станом авторів звернення:
- інші – 4 ( 100%)
8. За результатами розгляду:
- надано роз’яснення – 3 ( 75%)
- у стадії розгляду – 1 (25%)
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
- охорона здоров’я – 4 (100%)
ІІІ. Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян;
- питання якості лікарських засобів – 2 (50%);
- питання порушення ліцензійних умов – 2 (50%)
Заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом залишаються пріоритетними в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області. При розгляді звернень ведеться активна співпраця з Держлікслужбою. На апаратних нарадах територіальної Служби аналізується стан розгляду звернень громадян, дотримання термінів розгляду, надання обґрунтованих відповідей на звернення;
Спеціалісти Служби і надалі забезпечуватимуть неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, конкретного їх вирішення, проводитимуть постійну роботу з метою якісного задоволення потреб і запитів громадян.