Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за І квартал 2019 року

Опубліковано 05.04.2019 о 14:35

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 року № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області.  

 

За І квартал 2019 року надійшло 4 звернення від громадян (за І квартал 2018 року – 1 звернення).

І. Характеристика звернень.

1. За формою надходжень звернень:

  • поштою від Держлікслужби – 1 (25%)
  • поштою від інших органів влади – 2 (50%)
  • на особистому прийомі – 1 (25%)

2. За ознакою надходження:

  • первинне – 4 ( 100%)

3. За видами:

  • заяви – 4 (100%)

4. За суб’єктом:

  • індивідуальне – 4 ( 100%).

5. За типом:

  • лист – 4 ( 100%).

6. За категоріями авторів звернення

  • інші – 4 (100 %)

7. За соціальним станом авторів звернення:

  • інші – 4 ( 100%)

8. За результатами розгляду:

  • надано роз’яснення – 3 ( 75%)
  • у стадії розгляду – 1 (25%)

 

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

  • охорона здоров’я – 4 (100%)

ІІІ. Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян;

  • питання якості лікарських засобів – 2 (50%);
  • питання порушення ліцензійних умов – 2 (50%)

Заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом залишаються пріоритетними в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області. При розгляді звернень ведеться активна співпраця з Держлікслужбою. На апаратних нарадах територіальної Служби аналізується стан розгляду звернень громадян, дотримання термінів розгляду, надання обґрунтованих відповідей на звернення;

Спеціалісти Служби і надалі забезпечуватимуть неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, конкретного їх вирішення, проводитимуть постійну роботу з метою якісного задоволення потреб і запитів громадян.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 2018 рік

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за ІІ квартал 2019 року