Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за ІІ квартал 2019 року
Опубліковано 08.07.2019 о 12:38На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 року № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області.
За 2 квартал 2019 року надійшло 1 звернення від громадян (за ІІ квартал 2018 року – також 1 звернення).
І. Характеристика звернень.
- 1. За формою надходжень звернень:
поштою від інших органів влади – 1 (100%)
- За ознакою надходження:
первинне – 1 ( 100%)
- За видами:
заяви – 1 (100%)
- За суб’єктом:
індивідуальне – 1( 100%)
- За типом:
лист – 1 ( 100%)
- За категоріями авторів звернення:
інші – 1 (100 %)
- За соціальним станом авторів звернення:
інші – 1( 100%)
- За результатами розгляду:
повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 1( 100%)
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
охорона здоров’я – 1 (100%)
ІІІ. Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян:
питання роботи аптечних закладів – 1 (100%)
Заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом залишаються пріоритетними в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області. При розгляді звернень ведеться активна співпраця з Держлікслужбою. На апаратних нарадах територіальної Служби аналізується стан розгляду звернень громадян, дотримання термінів розгляду, надання обґрунтованих відповідей на звернення.
Спеціалісти Служби і надалі забезпечуватимуть неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, конкретного їх вирішення, проводитимуть постійну роботу з метою якісного задоволення потреб і запитів громадян.