Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за ІІ квартал 2019 року

Опубліковано 08.07.2019 о 12:38

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 року № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області.  

За 2 квартал 2019 року надійшло 1 звернення від громадян (за ІІ квартал 2018 року – також 1 звернення).

І. Характеристика звернень.

  1. 1. За формою надходжень   звернень:

поштою від інших органів влади – 1 (100%)

  1. За ознакою надходження:

первинне – 1 ( 100%)

  1. За видами:

заяви – 1 (100%)

  1. За суб’єктом:

індивідуальне – 1( 100%)

  1. За типом:

лист – 1 ( 100%)

  1. За категоріями авторів звернення:

інші – 1 (100 %)

  1. За соціальним станом авторів звернення:

інші – 1( 100%)

  1. За результатами розгляду:

повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 1( 100%)

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

охорона здоров’я – 1 (100%)

ІІІ. Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян:

питання роботи аптечних закладів – 1 (100%)

Заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом залишаються пріоритетними в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області. При розгляді звернень ведеться активна співпраця з Держлікслужбою. На апаратних нарадах територіальної Служби аналізується стан розгляду звернень громадян, дотримання термінів розгляду, надання обґрунтованих відповідей на звернення.

Спеціалісти Служби і надалі забезпечуватимуть неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, конкретного їх вирішення, проводитимуть постійну роботу з метою якісного задоволення потреб і запитів громадян.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за І квартал 2019 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за ІІІ квартал 2019 року