Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 2 квартал 2020 року

Опубліковано 02.07.2020 о 09:24

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 року № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області.  

За 2 квартал 2020 року надійшло 1 звернення від громадян (за 2 квартал 2019 року – також 1 звернення).

 

І. Характеристика звернень.

 

  1. 1. За формою надходжень   звернень:

від громадян на особистому прийомі – 1 (100%)

 

  1. За ознакою надходження:

первинне – 1 ( 100%)

       

  1. За видами:

   заява – 1 (100%)

   

  1. За статевим розподілом авторів звернень:

   чоловіча – 1 (100%)

   

  1. За суб’єктом:

індивідуальні – 1 ( 100%)

 

  1. За типом:

лист – 1 ( 100%)

 

  1. За категоріями авторів звернення:

        інші – 1 (100 %)

 

  1. За соціальним станом авторів звернення:

   інші – 1( 100%)

 

  1. За результатами розгляду:

вирішено позитивно – 1(100 %)

 

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

охорона здоров’я – 1 (100%)

 

ІІІ. Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян:

питання обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів – 1 (100%)

 

У порівнянні з ІІ кварталом 2019 року кількість звернень громадян не змінилась.

Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області, розглянуто  у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань залишаються пріоритетними в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області. На апаратних нарадах територіальної Служби аналізується стан розгляду звернень громадян, дотримання термінів розгляду, надання обґрунтованих відповідей на звернення.

Посадові особи Служби і надалі забезпечуватимуть неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, конкретного їх вирішення, проводитимуть постійну роботу з метою якісного задоволення потреб і запитів громадян.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 1 квартал 2020 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 3 квартал 2020 року