Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у 2020 році

Опубліковано 11.01.2021 о 17:08

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до
Держлікслужби у 20
20 році

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

У 2020 році до Держлікcлужби надійшло 491 звернення громадян. З усіх 491 звернення – 80% (393) складають заяви, 19% (92) – скарги, 1% (6) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 329 (67%) звернень (з них електронною поштою – 276), з Секретаріату Кабінету Міністрів України – 1 (1%), через органи влади – 34 (6%), 123 (25%) звернення надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», на особистому прийомі  – 4 (1%). Індивідуальні звернення становили 99% (489), колективні – 2 (1%). Усього до Держлікслужби звернулося 493 громадянина.

Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи –     84 (17%), усні – 123 (25%), електронні – 284 (58%).

За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби  зверталося: чоловіків – 43% (215); жінок – 57% (278).

Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:

  • особа з інвалідністю 1 групи – 9;
  • особа з інвалідністю 2 групи – 17;
  • особа з інвалідністю 3 групи – 8;
  • особа з інвалідністю внаслідок війни – 4;
  • ветеран праці – 2;
  • учасник бойових дій – 1;
  • Герой України – 1;
  • дитина війни – 8.

До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 60 пенсіонерів.

Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів
м. Києва (113).

Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

  • якість лікарських засобів (168);
  • обіг лікарських засобів (98);
  • порушення ліцензійних умов в аптечних закладах (13);
  • питання медичних виробів (65);
  • обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (25);
  • питання роботи аптечних закладів (35);
  • питання фармацевтичного виробництва (10);
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації (6);
  • економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (5);
  • діяльність центральних органів виконавчої влади (13);
  • діяльність підприємств та установ (5);
  • праця і зарплата (24);
  • охорона здоров’я (8);
  • інше (16).

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 410 відповідей-роз’яснень; 30 – вирішено позитивно; 31 звернення було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 3 звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян», 5 звернень, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»,  10 звернень – у стадії розгляду. З об’єктивних причин 2 звернення розглядались у термін більше 45 календарних днів. Насамперед, це пов’язано з додержанням вимог частини десятої статті 19 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 5 повторних та 8 дублетних звернень.

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Отримати файл

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІV кварталі 2020 року

Наступна

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у І кварталі 2021 року