Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у І кварталі 2021 року

Опубліковано 05.04.2021 о 13:15

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

У І кварталі 2021 року до Служби надійшло та було опрацьовано 21 звернення громадян, що на 14 звернень менше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2020 року.

З 21 звернення – 16 (76%) – складають заяви, 5 (24%) – скарги. З них від громадян на особистому прийомі надійшло – 1 звернення (5%), 17 звернень (81%) надійшло від Харківської обласної держадміністрації, 3 звернення (14%),  направлено від інших органів та установ.

Усі звернення були первинні та індивідуальні.

Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи – 21 (100%).

11 звернень надійшло від громадян, що потребують соціального захисту і підтримки, а саме за соціальним станом: пенсіонери – 10, за категоріями: дитина війни – 1, особа з інвалідністю 2 групи – 4, особа з інвалідністю 3 групи – 1, безробітний -1, інші не зазначали відповідної інформації. За статевим розподілом авторів звернень, до Служби зверталися чоловіки – 10 (48%), жінки – 11 (52%).

Питання, які порушували  громадяни у своїх заявах та скаргах були:

– якість лікарських засобів – 2;

– охорона здоров’я –7;

– питання роботи аптечних закладів -11;

– питання порушення ліцензійних умов – 1.

У ході розгляду звернень громадян була здійснена 1 позапланова перевірка суб’єкта господарювання в Харківській області.

Всі звернення громадян розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». Із загальної кількості опрацьованих звернень громадянам надано 14 відповідей – роз’яснень за звітний період, 6 звернень направлено за належністю в інші відомства, 1 звернення залишилось невирішеним на 1 число квітня.

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному вебсайті Служби. Наразі відповідно до наказів Служби від 17.03.2020 №138-ОС «Про додаткові заходи із попередженням виникнення коронавірусу COVID-19» та від 22.05.2020 №194-ОС «Про заходи із попередження виникнення короновірусу COVID-19» тимчасово призупинено особистий прийом громадян у Службі.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області.

Отримати файл

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у 2020 році

Наступна

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у ІІ кварталі 2021 року