Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у ІІІ кварталі 2020 року

Опубліковано 02.10.2020 о 15:07

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

У ІІІ кварталі 2020 року до Служби надійшло та було опрацьовано 14 звернень громадян.

З 14 звернень – 9 (64%) – складають заяви, 5 (36%) – скарги. З них від громадян поштою (електронною) надійшло – 1 звернення (7%), від громадян на особистому прийомі – 1 звернення (7%), 11 звернень (79%) надійшло від Харківської обласної держадміністрації, 1 звернення (7%) надійшло від Зміївської районної ради Харківської області. Всі звернення були первинні та індивідуальні.

Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи – 14 (100%).

За статевим розподілом авторів звернень, до Служби  зверталося:

чоловіків – 50% (7); жінок – 50% (7).

7 звернень надійшло від громадян, що потребують соціального захисту і підтримки, а саме: за соціальним станом – пенсіонери -5, за категоріями:

учасник бойових дій -1,

особа з інвалідністю 2 групи.-3,

безробітний -1,

багатодітна сім’я -1.

Питання, які порушували  громадяни у своїх зверненнях були:

– економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво – 1;

– охорона здоров’я –1;

– якість лікарських засобів -2;

– порушення ліцензійних умов в аптечних закладах -1;

– питання роботи аптечних закладів -8;

– праця і заробітна плата -1.

У ході розгляду звернень громадян, було здійснено 4 позапланові перевірки суб’єктів господарювання в Харківській області.

Всі звернення громадян розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». Із загальної кількості опрацьованих звернень громадянам надано 11 відповідей – роз’яснень за звітний період, 1 відповідь – роз’яснення на звернення, яке надійшло у ІІ кварталі 2020 року, 2 звернення направлено за належністю в інші відомства, 1 звернення залишилось невирішеним на 1 число жовтня.

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному вебсайті Служби. Наразі відповідно до наказів Служби від 17.03.2020 №138-ОС «Про додаткові заходи із попередженням виникнення коронавірусу COVID-19» та від 22.05.2020 №194-ОС «Про заходи із попередження виникнення короновірусу COVID-19» тимчасово призупинено особистий прийом громадян у Службі.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у ІІ кварталі 2020 року