Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІІ кварталі 2020 року

Опубліковано 12.10.2020 о 12:52

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

У ІІІ кварталі 2020 року до Держлікcлужби надійшло 117 звернень громадян. З усіх 117 звернень – 67% (79) складають заяви, 32% (37) – скарги, 1% (1) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 92 (79%) звернень (з них електронною поштою – 75), з МОЗ   України – 3 звернення (2%), через органи влади – 5 (4%), 17 (15%) звернень надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», на особистому прийомі  – 0. Індивідуальні звернення становили 100% (117), колективні – 0. Усього до Держлікслужби звернулося 117 громадян.

Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи –     27 (23%), усні – 14 (12%), електронні – 76 (65%).

За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби  зверталося: чоловіків – 41% (48); жінок – 59% (69).

Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:

  • особа з інвалідністю 2 групи  – 2;
  • особа з інвалідністю 3 групи – 6;
  • Герой України – 1.

До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 7 пенсіонерів.

Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів м. Києва (34).

Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

  • якість лікарських засобів (39);
  • обіг лікарських засобів (11);
  • порушення ліцензійних умов в аптечних закладах  (3);
  • питання медичних виробів (11);
  • обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (10);
  • питання роботи аптечних закладів (9);
  • питання фармацевтичного виробництва (2);
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод  громадян, запобігання дискримінації (3);
  • економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (1);
  • діяльність центральних органів виконавчої влади (6);
  • праця і зарплата (13);
  • охорона здоров’я (4);
  • інше (5).

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 89 відповідей-роз’яснень; 12 – вирішено позитивно; 8 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 12 звернень – у стадії розгляду. З об’єктивних причин 2 звернення розглядались у термін більше 45 календарних днів. Насамперед, це пов’язано з додержанням вимог частини десятої статті 19 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» відповідно до якої позапланова перевірка додержання ліцензіатом вимог ліцензійних умов з підстав, передбачених пунктами 2, 4 та 5 частини дев’ятої цієї статті, здійснюється лише за наявності погодження спеціально уповноваженого органу з питань ліцензування, яке надається на підставі рішення Експертно-апеляційної ради з питань ліцензування за зверненням органу ліцензування. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 2 повторних і 3 дублетних звернення.

Особистий прийом громадян керівництвом Держлікслужби та  посадовими особами структурних підрозділів проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному вебсайті Держлікслужби. Наразі відповідно до наказу Держлікслужби від 17.03.2020 № 322 «Про додаткові заходи із попередження виникнення коронавірусу COVID-19» тимчасово призупинено особистий прийом громадян в Держлікслужбі.

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Отримати файл

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІ кварталі 2020 року