Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у 2020 році

Опубліковано 05.01.2021 о 15:54

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

З 01 січня по 31 грудня 2020 року до Служби надійшло та було опрацьовано 153 звернення громадян, що на 53 звернення більше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2019 року.

З усіх 153 звернень – 116 (76%) – складають заяви, 33 (22%) – скарги, 4 (2%) пропозиції З них безпосередньо від громадян поштою (в т.ч. електронною) надійшло – 9 звернень (6%), від громадян на особистому прийомі – 4 звернення (2%), 136 звернень (90%) надійшло від Харківської обласної державної адміністрації, 4 звернення (2%) надійшло від інших органів, установ та організацій. Всі звернення були первинні та індивідуальні.

Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи – 152 (99%), усне – 1(1%)

За статевим розподілом авторів звернень, до Служби  зверталося:

чоловіків – 35% (54); жінок – 65% (99).

63 звернення надійшло від громадян, що потребують соціального захисту і підтримки, а саме: за соціальним станом – пенсіонери -53, за категоріями:

учасник бойових дій -2,

дитина війни-7,

особа з інвалідністю 1 групи -2,

особа з інвалідністю 2 групи.-13,

особа з інвалідністю 3 групи -4,

одинока мати -1, 

ветеран праці – 6,

безробітний -3,

багатодітна сім’я -1.

Питання, які порушували  громадяни у своїх зверненнях були:

– економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво – 14;

– охорона здоров’я –65;

– якість лікарських засобів – 13;

– обіг лікарських засобів -1;

– порушення ліцензійних умов в аптечних закладах -7;

– питання роботи аптечних закладів -38;

– праця і заробітна плата -1;

– інше – 14.

У ході розгляду звернень громадян, було здійснено 17 позапланових перевірок суб’єктів господарювання в Харківській області.

Усі звернення громадян розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». Із загальної кількості опрацьованих звернень громадянам надано 124 відповіді – роз’яснення за звітний період, 29 звернень направлено за належністю в інші відомства. З об’єктивних причин 1 звернення розглядалось у термін більше 45 календарних днів. Насамперед, це пов’язано з додержанням вимог частини десятої статті 19 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» відповідно до якої позапланова перевірка додержання ліцензіатом вимог ліцензійних умов з підстав, передбачених пунктами 2, 4 та 5 частини дев’ятої цієї статті, здійснюється лише за наявності погодження спеціально уповноваженого органу з питань ліцензування, яке надається на підставі рішення Експертно-апеляційної ради з питань ліцензування за зверненням органу ліцензування.

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному вебсайті Служби. Наразі відповідно до наказів Служби від 17.03.2020 №138-ОС «Про додаткові заходи із попередженням виникнення коронавірусу COVID-19» та від 22.05.2020 №194-ОС «Про заходи із попередження виникнення короновірусу COVID-19» тимчасово призупинено особистий прийом громадян у Службі.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області

Отримати файл

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у ІV кварталі 2020 року

Наступна

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у І кварталі 2021 року