Звіт щодо роботи зі зверненнями громадян Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Черкаській області за ІІ квартал 2021 року

Опубліковано 02.07.2021 о 12:24

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Черкаській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

За період з 01 квітня по 30 червня 2021 року до Служби звернення від громадян не надходило.

 

Додаток 1

до наказу Держлікслужби

29.03.2018 № 01-Адм

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до

Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками

у Черкаській області

за період з 01.04.2021 по 30.06.2021

Форма 1

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2

Від громадян на особистому прийомі

0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

3

Через уповноважену особу

0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

4

Через органи влади

0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

5

з них від Держлікслужби

0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

6

Через засоби масової інформації

0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

7

Від інших органів, установ організацій

0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Разом

0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз’яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян”; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

 

2 Продовження додатка

 

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

9.1

9.2

9.3

9.4

9.5

9.6

9.7

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

1

Від громадян поштою

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

Від громадян на особистому прийомі

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

3

Через уповноважену особу

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

з них від Держлікслужби

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

7

Від інших органів, установ організацій

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Разом

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1. Промислова політика; 2. Аграрна політика і земельні відносини; 3. Транспорт і зв’язок; 4. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво; 5. Фінансова, податкова, митна політика; 6. Соціальна політика. Соціальний захист населення; 7. Праця і заробітна плата; 8. Охорона праці та промислова безпека; 9. Охорона здоров’я; 9.1. Питання якості лікарських засобів; 9.2. Питання обігу лікарських засобів; 9.3. Питання обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів; 9.4. Питання фармацевтичного виробництва; 9.5. Питання медичних виробів; 9.6. Питання порушення ліцензійних умов; 9.7. Питання роботи аптечних закладів; 10. Комунальне господарство; 11. Житлова політика; 12. Екологія та природні ресурси; 13. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації; 14. Сімейна та гендерна політика. захист прав дітей; 15. Молодь. Фізична культура і спорт; 16. Культура та культурна спадщина, туризм; 17. Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність; 18. Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації; 19. Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини; 20. Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України; 21. Діяльність центральних органів виконавчої влади; 22. Діяльність місцевих органів виконавчої влади; 23. Діяльність органів місцевого самоврядування; 24. Діяльність підприємств та установ; 25. Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини; 26. Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій; 27. Інше.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт щодо роботи зі зверненнями громадян Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Черкаській області за І квартал 2021 року

Наступна

Звіт щодо роботи зі зверненнями громадян Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Черкаській області за ІІІ квартал 2021 року