Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2021 рік
Опубліковано 12.01.2022 о 14:26Аналіз звернень громадян
до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2021 рік
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2021 рік.
За 2021 рік до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 10 звернень громадян: 6 заяв (60 %) та 4 (40 %) скарги.
З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на особистому прийомі – 4 звернення (40 %), від Держлікслужби надійшло 4 звернення (40 %), від ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області – 1 звернення, (10 %), від Одеської обласної державної адміністрації – 1 звернення (10%).
Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2021 рік звернулись 10 громадян з індивідуальними зверненнями.
За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2021 рік звернулись: 4 жінки (40 %) та 6 (60 %) чоловіків.
До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2021 рік надійшло 2 звернення від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:
– питання якості лікарських засобів (4);
– питання порушення ліцензійних умов (2);
– питання обігу лікарських засобів (2);
– питання роботи аптечних закладів (1);
– – питання щодо цін (1).
Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 9 відповідей – роз’яснень; 1 звернення направлене за належністю.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.