Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2021 рік

Опубліковано 12.01.2022 о 14:26

Аналіз звернень громадян

до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2021 рік

 

         На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2021 рік.

         За 2021 рік до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 10 звернень громадян: 6 заяв (60 %) та 4 (40 %) скарги.

         З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на особистому прийомі – 4 звернення (40 %),  від Держлікслужби надійшло 4 звернення (40 %), від ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області – 1 звернення, (10 %), від Одеської обласної державної адміністрації – 1 звернення (10%).

         Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2021 рік звернулись 10 громадян з індивідуальними зверненнями.

         За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2021 рік звернулись: 4 жінки (40 %)  та 6 (60 %) чоловіків.

         До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2021 рік надійшло 2 звернення від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки. 

         Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

– питання якості лікарських засобів (4);

– питання порушення ліцензійних умов (2);

– питання обігу лікарських засобів (2);

– питання роботи аптечних закладів (1);

– – питання щодо цін (1).

         Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 9 відповідей – роз’яснень; 1 звернення направлене за належністю.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 9 місяців 2021 року

Наступна

Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І-ІІ квартали 2022 року