Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 9 місяців 2025 року

Опубліковано 13.10.2025 о 08:56

Аналіз звернень громадян

до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 9 місяців 2025 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 9 місяців 2025 року.

За 9 місяців 2025 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 15 звернень громадян: 4 заяви (26,7 %) та 11 скарг (73,3 %).

З загальної кількості звернень надійшло від Держлікслужби – 13 звернень (86,6 %), від Управління розвитку споживчого ринку захисту прав споживачів – 1 звернення (6,7 %) та 1 звернення надано особисто (6,7 %).

Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 9 місяців 2025 року звернулись: 14 громадян з індивідуальними зверненнями (один громадянин звернувся двічі).

За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 9 місяців 2025 року звернулись 5 (35,7 %) жінок та 9 чоловіків (64,3 %).

До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 9 місяців 2025 року звернення від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки – не надходило.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

– питання якості лікарських засобів (2);

– питання обігу лікарських засобів (4);

– питання обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (1);

– питання медичних виробів (3);

– питання порушення ліцензійних умов (4);

– питання роботи аптечних закладів (1).

Із загальної кількості звернень громадянам надано 11 відповідей – роз’яснень, 4 звернення передані за належністю, про що повідомлено авторів звернень.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І півріччя 2025 року