Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області у ІI кварталі 2019 року
Опубліковано 08.07.2019 о 12:39На виконання наказу Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року № 10-Адм (зі змінами) «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян», виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до врядування» Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області (далі – Служба) надає інформацію про звернення та скарги громадян, які надійшли в Службу в ІІ кварталі 2019 року.
У ІІ кварталі 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області надійшло 3 звернення.
- Звернення подано на особистому прийомі, первинне у вигляді заяви, індивідуальне, категорія автора службовець. Звернення розглянуто, здійснено позапланову перевірку у вказаному у заяві аптечному закладі. Адресату дана відповідь в установлений законом термін.
- Звернення надійшло з Держлікслужби, первинне, у вигляді заяви на урядову телефонну «гарячу лінію», індивідуальне, категорія автора у листі не визначена, пенсіонер. Сконтактовано зі скаржницею телефоном, вияснено обставини справи. Звернення розглянуто, надано роз’яснення скаржнику у письмовому вигляді. Поінформовано Держлікслужбу щодо вжитих заходів.
- Звернення подано на особистому прийомі, первинне у вигляді заяви, індивідуальне, категорія автора пенсіонер. Звернення розглянуто, відповідь дана скаржнику у встановлений законодавством термін.
У порівнянні з аналогічним періодом 2019 року кількість звернень не змінилася.
І. Основні питання, що порушуються у зверненнях:
У ІІ кварталі 2019 року у зверненнях порушено питання якості лікарських засобів відпущених з аптечних закладів та отримання довідки про заробітну плату для нарахування пенсії.
У ІІ кварталі 2018 року у зверненнях порушено питання якості медичних виробів.
ІІ. Характеристика звернень:
- За формою надходження:
За ІІ квартал 2019 року 1 через органи влади, 2 подано на особистому прийомі.
- За ознакою надходження:
За ІІ квартал 2019 року надійшло 3 первинних звернень.
- За видами:
За І квартал 2019 року 2 звернення скарга, 1 звернення заява.
- За статтю авторів звернень:
3 автори звернення жіночої статі.
- За суб’єктом:
3 звернення – індивідуальні.
- За типом:
1 звернення –усні (на телефонну «Гарячу лінію»), 2 звернення письмові.
- За категоріями авторів звернень:
3 звернення інші категорії.
- За соціальним станом автора звернення:
2 автори пенсіонери, 1 автор службовець.
9.За результатами розгляду:
1 звернення відмовлено у задоволенні, 2 звернення дано роз’яснення.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.