Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області у ІI кварталі 2022 року

Опубліковано 04.07.2022 о 11:45

На виконання наказу Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року № 10-Адм (зі змінами) «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян», виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до врядування» Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області (далі – Служба) надає інформацію про звернення та скарги громадян, які надійшли до Служби у ІІ кварталі 2022 року.

 У ІІ кварталі 2022 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області надійшло 3 звернення.

  1. Звернення надійшло з Держлікслужби, первинне, у вигляді скарги на урядову телефонну «гарячу лінію», індивідуальне, категорія автора у листі не визначена, соціальний стан не визначено. Надіслано запит керівнику СГ з метою роз’яснення викладеного у скарзі питання. Звернення розглянуто, надано роз’яснення скаржнику у письмовому вигляді. Поінформовано Держлікслужбу щодо вжитих заходів.
  2. Звернення подане на особистому прийомі, первинне у вигляді скарга, індивідуальне, категорія автора у листі не вказана, соціальний стан не визначено. Звернення розглянуто, подано на погодження до Держлікслужби позапланової перевірки суб’єкта господарювання за місцем здійснення діяльності. Держлікслужбою надано роз’яснення. Скаржнику дана відповідь у встановлений законодавством термін. (Лист №80-01.1/01.1/05.20-22 від 10.05.2022).
  3. Звернення надійшло з ГУ Держпродспоживслужби в Тернопільській області поштою, первинне у вигляді скарги, індивідуальне, категорія автора у листі не вказана, соціальний стан – безробітний. Скаржнику дана відповідь у встановлений законодавством термін. (Лист №87-01.1/01.1/05.20-21 від 30.05.2022).

У порівнянні з 2021 роком кількість звернень зменшилась у тричі.

 

І. Основні питання, що порушуються у зверненнях:

У 2021 році у зверненнях порушено питання якості лікарських засобів реалізованих з аптечних закладів, порядку відпуску лікарських засобів з аптечних закладів.

У 2022 році у зверненнях порушено питання підвищення цін лікарських засобів реалізованих з аптечних закладів, питання порушення Ліцензійних Умов, питання якості медичних виробів.

 

ІІ. Характеристика звернень:

  1. За формою надходження:

1 надіслано електронною поштою, 1 подано на особистому прийомі, 1 надіслано поштою.

 

  1. За ознакою надходження:

Всі звернення первинні.

 

  1. За видами:

3 звернення скарги.

 

  1. За статтю авторів звернень:

3 автори звернення жіночої статі.

 

  1. За суб’єктом:

3 звернення – індивідуальні.

 

  1. За типом:

1 звернення письмове.

 

  1. За категоріями авторів звернень:

2 автори інші категорії.

 

  1. За соціальним станом автора звернення:

2 авторів соціальний стан не встановлено, 1 автор – безробітний.

 

9.За результатами розгляду:

3 звернення дано роз’яснення.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області у І кварталі 2022 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області у ІII кварталі 2022 року