Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області у ІІІ кварталі 2019 року
Опубліковано 03.10.2019 о 11:40На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за ІІІ квартал 2019 року.
У IІІ кварталі 2019 року до Служби надійшло та було опрацьовано 2 звернення громадян, у тому числі:
За формою надходження:
з них від Держлікслужби– 2 (100%)
За ознакою надходження:
Первинне – 2 (100%)
За видами:
Заява (клопотання) – 2 (100%)
За суб’єктом:
Індивідуальне – 2 (100%)
За типом:
Лист – 2 (100%)
За результатами розгляду:
Дано роз’яснення – 1 (50%)
У стадії розгляду – 1 (50%)
Статистичний аналіз змісту звернення дає можливість визначити основне проблемне питання, яке порушено у зверненні, а саме:
– питання якості лікарських засобів
У IІІ кварталі 2019 року на урядову телефонну «гарячу лінію» звернень не надходило.
При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.
Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.