АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за період з 01.07.2020 по 30.09.2020

Опубліковано 01.10.2020 о 15:44

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі – Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за ІІІ квартал 2020 року.

У ІІІ кварталі 2020 року до Служби надійшло 1 звернення громадян.

За формою надходження: 

від громадян поштою – 1 (100%)

За ознакою надходження:

Первинне –  1 (100%)

За видами:

Скарга –  1 (100%)

За суб’єктом:

Індивідуальне – 1 (100%)

За типом:

Електронна пошта – 1 (100%)

За результатами розгляду:

Вирішено позитивно – 1 (100%)

Питання, які порушено у зверненні:

– якості лікарських засобів;

– якості медичних виробів.

При розгляді звернення проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.

 

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за ІІІ квартал 2020 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за ІV квартал 2020 року