АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за період з 01.10.2020 по 31.12.2020

Опубліковано 11.01.2021 о 13:47

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі – Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за ІV квартал 2020 року.

У ІV кварталі 2020 року до Служби надійшло 2 звернення громадян.

За формою надходження: 

Через органи влади – 2 (100%)

За ознакою надходження:

Первинне –  2 (100%)

За видами:

Заява –  1 (50%)

Скарга – 1 (50%)

За суб’єктом:

Індивідуальне – 2 (100%)

За типом:

Електронна пошта – 2 (100%)

За результатами розгляду:

Вирішено позитивно – 2 (100%)

Питання, яке порушено у зверненні:

– якості медичних виробів;

– роботи аптечних закладів.

При розгляді звернення проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.

 

 

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за ІV квартал 2020 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за 2020 рік