АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за період з 01.10.2021 по 31.12.2021
Опубліковано 10.01.2022 о 21:47На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі – Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за ІV квартал 2021 року.
У ІV кварталі 2021 року до Служби надійшло 2 звернення громадян.
За формою надходження:
від громадян поштою (електронною) – 1 (50%)
від громадян на особистому прийомі (засобами телефонного зв’язку) – 8 (50%)
За ознакою надходження:
Первинне – 2 (100%)
За видами:
Заява – 2 (100%)
За суб’єктом:
Індивідуальне – 2 (100%)
За типом:
Електронна пошта – 1 (50%)
Засобами телефонного зв’язку – 1 (50%)
За результатами розгляду усі звернення громадян розглянуто Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме:
Відмовлено у задоволенні – 1 (50%).
Пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян – 1 (50%).
Питання, які порушено у зверненні:
– питання порушення Ліцензійних умов- 1 (50%);
– питання роботи аптечних закладів – 1 (50%).
При розгляді звернення проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.
Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.
Одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.