АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за період з 01.01.2021 по 31.12.2021

Опубліковано 10.01.2022 о 21:53

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі – Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за 2021 рік.

У 2021 році до Служби надійшло 26 звернень громадян.

За формою надходження: 

від громадян поштою (електронною) – 9 (34%)

від громадян на особистому прийомі (засобами телефонного звязку) – 1 (4%)

через органи влади – 16 (62%)

За ознакою надходження:

Первинне –  20 (77%)

Повторне – 4 (15%)

Дуплетне – 1 (4%)

Неоднаразове – 1 (4%)

За видами:

Заява – 20 (77%)

Скарга – 6 (23%)

За суб’єктом:

Індивідуальне – 2 (100%)

За результатами розгляду усі звернення громадян розглянуто Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме:

Вирішено позитивно – 9 (34%)

Надано розяснення -7 (27%)

Відмовлено у задоволенні6 (23%)

Пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян – 3 (12%)

Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів (процедура погодження перевірки) –

– 1 (4%).

Питання, які порушено у зверненні:

– питання якості лікарських засобів – 5 (19%)

-питання обігу лікарських засобів – 2 (8%)

– питання обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів – 1 (4%)

– питання порушення Ліцензійних умов- 4 (16 %)

– питання роботи аптечних закладів – 14 (53%).

При розгляді звернення проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.

Одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за 2021 рік