Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у IV кварталі 2021 року

Опубліковано 10.01.2022 о 16:36

     На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

В 4 кварталі 2021 року до Служби надійшло та було опрацьовано 5 звернень громадян, які надійшли у  вигляді  заяв (клопотань). За формою надходження звернення були через органи влади (за телефонами Урядової «гарячої лінії» (УГЛ-5) та  надіслані електронною поштою.

Звернення за ознаками надходження були первинні  та індивідуальні. Колективних звернень не надходило. З письмовим зверненням звертались громадяни, що за категорією відноситься: багатодітна сімя-1, інші – 4 та за соціальним станом відносяться: інші – 5;  за статтю: жіноча – 4, чоловіча – 1.

Найбільша кількість звернень зареєстрована від жителів м. Миколаїв (2).

Питання, які порушувались у зверненнях були:

  • питання обігу лікарських засобів (ЛЗ) – 5;

Ситуація у сфері охорони здоров’я відображена у зверненнях громадян. Нагальним для заявників залишається питання належного обігу лікарських засобів, зокрема їх відсутність в аптечних закладах та забезпеченість заявників лікарськими засобами по Урядовій програмі на пільгових умовах.

За результатами розгляду:

  • вирішено позитивно – 3;
  • надано роз’яснення – 2.

Заявникам надавались роз’яснення з посиланням на офіційну інформацію Уряду та органів виконавчої влади.

У ході розгляду звернень перевірки  аптечних та лікувально-профілактичних закладів не здійснювались, аналіз лікарських засобів не проводився.  

Звернення розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

В 4 кварталі 2020 року до Служби надійшло та було опрацьовано 17 звернень громадян.

Питання, які порушувались у зверненнях були:

  • питання обігу лікарських засобів (ЛЗ) – 12;
  • питання якості лікарських засобів (ЛЗ) – 2;
  • питання медичних виробів (МВ) – 1;
  • охорона здоров’я (Зд) – 2.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів.

Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у IІІ кварталі 2021 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у I кварталі 2022 року