Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області в 2022 році

Опубліковано 08.01.2023 о 12:05

    На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

В 2022 році до Служби надійшло та було опрацьовано 17 звернень громадян, які надійшли у  вигляді  заяв (клопотань). За формою надходження звернення були через органи влади (за телефонами Урядової «гарячої лінії» (УГЛ-15, ГЛ ОДА-1)), які були надіслані Службі контактним центром Миколаївської ОВА електронною поштою та 1 звернення усне, на особистому прийомі заявника.

Звернення за ознаками надходження були первинні  та індивідуальні. Колективних звернень не надходило. Громадяни, звернення яких розглядались Службою відносяться до категорій: інваліди ІІІ групи- 3 особи,  інші особи– 14; за соціальним станом: пенсіонери – 5 осіб ,  інші особи – 12;  за статтю: жіноча – 12, чоловіча – 5.

Питання, які порушено у зверненнях були:

  • питання обігу лікарських засобів (ЛЗ) – 12;
  • питання роботи аптечних закладів (Аптек) -4;
  • питання охорони здоров’я (ОЗ) -1.

Нагальним для заявників залишається питання належного обігу лікарських засобів, зокрема забезпеченість заявників в умовах воєнного стану лікарськими засобами по Урядовій програмі «Доступні ліки» та на пільгових умовах.

За результатами розгляду звернень:

  • вирішено позитивно – 6;
  • надано роз’яснення – 11.

Заявникам надавались роз’яснення з посиланням на норми чинного законодавства, офіційну інформацію Уряду та органів виконавчої влади.

У ході розгляду звернень перевірки  аптечних та лікувально-профілактичних закладів не здійснювались, аналіз лікарських засобів не проводився.  

Звернення розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

           В 2021 році до Служби надійшло та було опрацьовано 26 звернень громадян.

Питання, які порушувались у зверненнях були:

  • питання якості лікарських засобів (ЛЗ) -1;
  • питання обігу лікарських засобів (ЛЗ) – 23;
  • питання обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (НПП ЛЗ)-1;
  • питання медичних виробів (МВ) – 1.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів.

Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у IV кварталі 2022 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у I кварталі 2023 року