Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у ІV кварталі 2024 року
Опубліковано 03.01.2025 о 12:04На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.
В 4 кварталі 2024 року до Служби надійшло та було опрацьовано 2 звернення громадян, які надійшли у вигляді заяви (клопотання). За формою надходження: звернення надійшли через органи влади ( 2 – УГЛ).
Звернення за ознаками надходження були первинні та індивідуальні. Колективних звернень не надходило. Одна громадянка, звернення якої розглядалось Службою відноситься до категорій громадян, які не потребують соціального захисту та підтримки та 1 особа має категорію- інвалід 3 групи; за соціальним станом: 1 особа – підприємець та 1 особа – інші; за статтю: зверталися 1 жінка та 1 чоловік.
Питання, які порушено у зверненнях були:
- питання обігу лікарських засобів (ЛЗ) – 1;
- питання роботи аптечних закладів-1.
Нагальним для заявників залишається питання належного обслуговування в аптечних закладах та наявність в аптеках необхідних лікарських засобів .
За результатами розгляду: два звернення вирішено позитивно.
У ході розгляду звернень перевірки аптечних закладів не здійснювались, аналіз лікарських засобів не проводився.
Звернення розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
В 4 кварталі 2023 року до Служби надійшло та було опрацьовано 3 звернення громадян.
Питання, які порушені у зверненнях були аналогічними:
- питання обігу лікарських засобів (ЛЗ) – 1;
- питання роботи аптечних закладів (АЗ) -2.
Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів.
Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.