Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за IV квартал 2018 року
Опубліковано 09.01.2019 о 16:22На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
За IV квартал 2018 року до Служби надійшло 2 звернення громадян. Характеристика звернення:
- за формою надходження – на особистому прийомі
- за ознакою надходження – первинне
- за видом – заява
- за статтю авторів звернень– жіноча
- за суб’єктом – індивідуальне
- за типом – лист
- за категоріями авторів звернень – інші категорії
- за соціальним станом авторів звернень – інші.
Основні питання, що порушувалися у зверненнях:
– питання якості лікарського засобу;
– робота аптечного закладу.
Звернення громадян розглянуто Службою всебічно та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». Питання, порушене в одному зверненні вирішено позитивно; по другому – переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті Держлікслужби.
Одним з основних завдань Служби й надалі залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.
Протягом звітного періоду випадків неналежного виконання службових обов’язків посадовими особами щодо розгляду звернень громадян не було.
На виконання наказу Держлікслужби від 29.03.2018 № 01-Адм підготовлено звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Служби, за період з 01 жовтня 2018 року по 29 грудня 2018 року.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.