Аналітична довідка про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за період з 01.07.2021 по 30.09.2021

Опубліковано 08.10.2021 о 10:15

     На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області (далі – Служба) здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

Протягом III кварталу 2021 року до Служби надійшло 3 звернення громадян.

Характеристика звернень:

  • за формою надходження

– поштою (за допомогою засобів телефонного зв’язку) – 1

– на особистому прийомі  – 1

– від інших органів, установ, організацій – 1

  • за ознакою надходження – первинне – 3
  • за видом – заява – 2, скарга – 1
  • за статтю авторів звернень– жіноча (3)
  • за суб’єктом – індивідуальне
  • за типом – лист (2), усне (1)
  • за категоріями авторів звернень – інші категорії (3)
  • за соціальним станом авторів звернень – інші (2), пенсіонер (1).

Основні питання, що порушувалися у зверненнях:

– питання якості лікарських засобів;

– питання роботи аптечних закладів;

– охорона здоров’я.

За результатами розгляду звернень надано роз’яснення – 1; вирішено позитивно – 1 (здійснено позаплановий захід державного нагляду (контролю)); переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» – 1.

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Графік особистого прийому громадян керівництвом та структурними підрозділами в Службі розміщений у приміщенні та на офіційному вебсайті Служби. Відповідно до наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області від 22 травня 2020 року № 23 «Про заходи із попередження виникнення коронавірусу COVID-19» тимчасово обмежено особистий прийом громадян у Службі.

Контроль за вчасним, об’єктивним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є одним з важливих напрямків роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів.

Стан роботи із зверненнями громадян за III квартал 2021 року буде  розглянуто на оперативній нараді Служби.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за період з 01.04.2021 по 30.06.2021

Наступна

Аналітична довідка про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за період з 01.10.2021 по 31.12.2021