Аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2024 року

Опубліковано 03.04.2024 о 15:42

За звітний період робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області (далі Службі) проводилась у порядку визначеному Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян” від 02.10.1996 № 393/96, Указом Президента  України від  07.02.2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та постанови КМУ від 14.04.1997 № 348 “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”.

За звітний період 2024 року до Служби  надійшло 9 (дев’ять) звернень, за формою надходження: 10% – по телефону, 90% – через органи влади (Управління охорони здоров’я Чернігівської обласної державної адміністрації,  Чернігівська обласна державна адміністрація). За видом звернення: 80% у вигляді скарг, 20 % у вигляді заяв.

За ознакою надходження звернення були 80% первинними, повторними – 20%, за типом – 10% звернень були усними та 90%  – були надіслані електронною поштою. 

За соціальним станом та категорією авторів звернень до Служби за вказаний період звертались: 4 – від пенсіонера, 1 – від робітника, 3 – соціальний стан визначити не можливо.

До Служби у І кварталі 2024 року за статтю авторами звернень були жінки  – 63% та чоловіки – 37%.

За  результатами розгляду звернень: на 100% були надані роз’яснення.

Щодо питань, які висвітлюються у зверненнях громадян, то це питання, які стосуються якості лікарських засобів, обігу лікарських засобів, питання обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, роботи аптечних закладів та інше.

Усі звернення розглядаються відповідно до компетенції, в рамках чинного законодавства та вимог Закону України “Про звернення громадян”.

Питання роботи зі зверненнями громадян залишаються  пріоритетними  в  Службі, на допомогу громадянам висвітлена інформація на інформаційних стендах. Також вся необхідна інформація висвітлюється на веб-сайті Служби. Щоквартально інформація про стан розгляду звернень громадян направляється до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками не пізніше 8 числа місяця, що настає за звітним періодом, у відповідності до наказу Держлікслужби від 29.12.2016 №10-Адм “Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян” (зі змінами).

Дотримання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” і надалі перебуватиме на контролі керівництва Служби.

Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області за І квартал 2024 року

Протягом І кварталу 2024 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області жодного запиту на отримання публічної інформації не надходило.

 

 

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Як отримати інформацію про подане до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області звернення?