Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області за 2018 рік
Опубліковано 08.01.2019 о 11:27ЗВІТ
про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області за 2018 рік
На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та конторолю за наркотиками у Сумській області було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за 2018 рік.
У 2018 році до Служби надійло 10 звернень громадян. Із них опрацьовано 10 заяв. 9 звернень первинних та 1 дублетне. 5 звернень надійшло від чоловіків та 5 від жінок, із них 1 чоловік та 2 жінки пенсіонери. 5 заяв надійшло від мешканців обласного центру, та 5 – від жителів області (м. Шостка). 2 звернення надійшло від громадян поштою, 3 заяви прийняті на особистому прийомі. Від Держлікслужби надійшло два звернення та одне звернення направлено Управлінням охорони здоров’я СОДА. Ще по одному зверненню надійшло від Сумського контактного центру та з Урядової гарячої лінії.
Із них 2 звернення передано за належністю ТОВ Байєр та Головному управлінню Держпродспоживслужби. Фірма Байєр надала необхідну кількість лікарського засобу (Більтрицид) з архівних зразків пацієнту (постачання вказаного лікарського засобу в Україну зупинено у 2016 році). За зверненнями громадян було проведено 3 позапланові перевірки, за погодженням із Державною регуляторною службою України.
Під час однієї з перевірок вилучено на аналіз зразки лікарського засобу та лабораторно підтверджено, що лікарський засіб є неякісним, виробником відшкодовано вартість лабораторного аналізу, двом заявникам після перевірок надано письмові відповіді. І п’ять звернень опрацьовані та надані письмові роз’яснення заявникам.
У зверненнях були порушені питання щодо:
- наявності лікарських засобів в аптечних закладах;
- якості лікарських засобів;
- рецептурного та безрецептурного відпуску лікарських засобів;
- питання щодо якості БАД (передано за належністю до Головного управління Держпродспоживслужби)
- наявності фармацевтичної освіти у працівників аптек та аптечних пунктів.
У 2018 році до Служби надійшло 10 звернень що на 6 звернень менше ніж у 2017 році, але частина звернень 2017 року не пілягає розгляду, бо є анонімними ( надходили через мережу Інтернет).
У 2017 році опрацьовано 12 звернень громадян та 4 звернення анонімних. У 2018 році збільшилась кількість заяв від жінок. Більше звернень надійшло від мешканців області у порівнянні з 2017 роком. У 2018 році не надходили звернення від мешканців сільської місцевості. У 2018 року порушувались проблемні питання такі ж як і у 2017 році.
Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області приділяється значна увага повноті розгляду поставлених у зверненнях питань та законності і обґрунтованості прийнятих рішень.
Питання ефективності розгляду звернень громадян є першочерговим завданням Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області.