Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у I кварталі 2019 року

Опубліковано 08.04.2019 о 15:07

Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян чутливо відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі. Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. Державною службою з лікарських засобів  та контролю за наркотиками у Львівській області протягом  І кварталу 2019 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».  

Так, у I кварталі 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю  за наркотиками у Львівській області надійшло 9 звернень  громадян та було опрацьовано 8 звернень громадян, у тому числі: 5 заяв (55,56%), 3 скарги (33,33%), на розгляді  знаходиться  1 звернення громадян, у тому числі: 1 заява (11,11%).

З них безпосередньо: через  органи влади надійшло 3  звернення, у тому числі 2 заяви (22,22%), 1 скарга (11,11%) з них  від  Держлікслужби надійшло  2 звернення, у тому числі :1 заява 11,11%) ,1 скарга (11,11%) ; від  інших установ, організацій надійшло 2 звернення, у тому числі :1 скарга (11,11%),1 заява (11,11%); від громадян на особистому прийомі надійшло 3 звернення, у тому  числі 2 заяви (22,22%),1 скарга (11,11%); від громадян  поштою надійшла 1 заява (11,11%).

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

 – щодо дотримання аптечними закладами ліцензійних умов;

 -щодо відпуску  лікарських  засобів;

-щодо обігу  лікарських засобів;

-щодо якості  лікарських  засобів;

 -щодо роботи аптек.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області, а також Держлікслужбою, іншими організаціями та установами. Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядаються на  нарадах керівника Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками  у Львівській області.

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів  та контролю  за наркотиками у Львівській області буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у 2018 році

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у IІ кварталі 2019р.