Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у IIІ кварталі 2019 року
Опубліковано 02.10.2019 о 10:56Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян чутливо відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі. Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області протягом ІІІ кварталу 2019 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Так, у ІIІ кварталі 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області надійшло 22 звернення громадян та було опрацьовано 21 звернення громадян, у тому числі: 21 заяву (95,45%),3 звернення переслано за належністю, у тому числі : 3 заяви (13,65%) ; на розгляді знаходиться 1 звернення(4,55 %) громадян , у тому числі: 1 заява (4,55%).
З них безпосередньо: через органи влади надійшло 17 звернень громадян, у тому числі: 17 заяв (77,27%) з них від Держлікслужби надійшло 1 звернення, у тому числі :1 заява (4,55%) ;від інших установ, організацій надійшло 3 звернення, у тому числі 3 заяви (13,65%); від громадян на особистому прийомі надійшло 1 звернення, у тому числі 1 заява (4,55%), від громадян поштою надійшло 1 звернення, у тому числі 1 заява (4,55%).
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:
-щодо відпуску лікарських засобів;
-щодо обігу лікарських засобів;
-щодо якості лікарських засобів;
-щодо роботи аптечних закладів;
-щодо забезпечення лікарськими засобами;
-щодо цін на лікарські засоби.
При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області, а також Держлікслужбою, іншими організаціями та установами. Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядаються на нарадах керівника Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області.
Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.