Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за 2019 рік
Опубліковано 08.01.2020 о 15:12На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
За 2019 рік до Служби надійшло 14 звернень громадян, що на 9 звернень більше, порівняно із звітним періодом 2018 року.
І. Характеристика звернень
За формою надходжень звернень:
через органи влади – 8
поштою – 1
на особистому прийомі – 3
від інших органів, установ, організацій – 2
За ознакою надходження:
первинне – 12
повторне – 2
За видами:
заяви – 6
скарги– 8
За статевим розподілом авторів звернень:
чоловіча – 2
жіноча – 12
За суб’єктом:
індивідуальні – 14
За типом:
лист – 12;
електронне –2
За категоріями авторів звернення:
інші – 14
За соціальним станом авторів звернення:
інші – 6;
пенсіонер – 6;
державний службовець – 1;
інвалід ІІ групи – 1
За результатами розгляду:
вирішено позитивно – 3;
відмовлено у задоволенні – 2;
дано роз’яснення – 2;
звернення , що повернуто авторові відповідно до статтей 5 і 7 закону України «Про звернення громадян» – 2;
звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» – 5
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
питання якості лікарських засобів – 9
праця і заробітна плата – 1
економічна, цінова,інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво – 2
питання обігу лікарських засобів – 1
питання роботи аптечних закладів – 1
Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області, розглянуто у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті територіального органу..
Одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.