Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 4 квартал 2020 року
Опубліковано 05.01.2021 о 16:20На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 року № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області.
За 4 квартал 2020 року надійшло 2 звернення від громадян (за 4 квартал 2019 року – надійшло 4 звернення).
І. Характеристика звернень.
- 1. За формою надходжень звернень:
Через органи влади – 2 (100%)
- За ознакою надходження:
первинне – 2 ( 100%)
- За видами:
скарга- 2 (100%)
- За статевим розподілом авторів звернень:
чоловіча – 1 (50%)
жіноча – 1 (50%)
- За суб’єктом:
індивідуальні – 2 ( 100%)
- За типом:
лист – 2 ( 100%)
- За категоріями авторів звернення:
інші – 2 (100 %)
- За соціальним станом авторів звернення:
пенсіонер- 2( 100%)
- За результатами розгляду:
вирішено позитивно – 2(100 %)
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
охорона здоров’я – 2 (100%)
ІІІ. Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян:
питання якості лікарських засобів – 1 (50%)
питання медичних виробів – 1 (50%)
Звернення громадян, які надходять до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області, розглядаються у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань залишаються пріоритетними в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області. На апаратних нарадах територіальної Служби аналізується стан розгляду звернень громадян, дотримання термінів розгляду, надання обґрунтованих відповідей на звернення.
Посадові особи Служби і надалі забезпечуватимуть неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, конкретного їх вирішення, проводитимуть постійну роботу з метою якісного задоволення потреб і запитів громадян.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.