Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області за 2020 рік
Опубліковано 13.01.2021 о 14:38
Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян чутливо відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі. Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області протягом 2020 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Так, у 2020 році до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області надійшло 122 звернення громадян та було опрацьовано 120 звернень громадян, у тому числі: 118 заяв (96,72%), 2 скарги (1,64 %), з них 18 звернень (14,75%) переслано за належністю, на розгляді знаходиться 2 звернення (1,64 %). З них безпосередньо: через органи влади надійшло 96 звернень (78,69%), у тому числі 95 заяв (77,87%),1 скарга(0,82 %). від інших органів, установ організацій надійшло 25 заяв (20,49%),від громадян на особистому прийомі надійшла 1 скарга(0,82 %). Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме: -щодо відпуску лікарських засобів; -щодо обігу лікарських засобів; -щодо професійної етики аптечних працівників; -щодо забезпечення лікарськими засобами; -щодо роботи аптек; -щодо забезпечення виробами медичного призначення; -щодо цін на вироби медичного призначення; -щодо цін на лікарські засоби. |
При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області, а також Держлікслужбою, іншими організаціями та установами. Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядаються на нарадах керівника Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області.
Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.