Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за IІІ квартал 2021 року
Опубліковано 01.10.2021 о 10:47На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
За ІІІ квартал 2021 року до Служби надійшло 3 звернення громадян, що на 2 звернення більше порівняно із ІІІ кварталом 2020 року.
І. Характеристика звернень
За формою надходжень звернень:
через органи влади – 3
За ознакою надходження:
первинне – 3
За видами:
заяви – 3
За статевим розподілом авторів звернень:
чоловіча – 0
жіноча – 3
За суб’єктом:
індивідуальні – 3
За типом:
електронне –3
За категоріями авторів звернення:
інвалід ІІІ групи – 1
інші категорії – 2
За соціальним станом авторів звернення:
пенсіонер – 1
інші – 2
За результатами розгляду:
дано роз’яснення – 1
у стадії розгляду – 2
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
питання роботи аптечних закладів – 1
питання якості лікарських засобів – 2
Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області, розглянуто у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті територіального органу.
Одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.