Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за IІІ квартал 2021 року

Опубліковано 01.10.2021 о 10:47

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

За ІІІ квартал 2021 року до Служби надійшло 3 звернення громадян, що на 2 звернення більше порівняно із ІІІ кварталом 2020 року. 

І. Характеристика звернень

За формою надходжень звернень:

через органи влади – 3

 

За ознакою надходження:

первинне – 3

 

За видами:

заяви – 3

 

За статевим розподілом авторів звернень:

чоловіча – 0

жіноча – 3

 

За суб’єктом:

індивідуальні – 3

 

За типом:

електронне –3

 

За категоріями авторів звернення:

інвалід ІІІ групи – 1

інші категорії – 2

 

За соціальним станом  авторів  звернення:

пенсіонер – 1

інші – 2

 

За результатами розгляду:

дано роз’яснення – 1

у стадії розгляду – 2

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

питання роботи аптечних закладів – 1

питання якості лікарських засобів – 2

Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області, розглянуто  у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті територіального органу.

Одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за IІ квартал 2021 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за IV квартал 2021 року