Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за 2022 рік
Опубліковано 04.01.2023 о 11:34На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
За 2022 рік до Служби надійшло 17 звернень громадян, що на 11 звернень більше, порівняно із звітним періодом 2021 року.
І. Характеристика звернень
За формою надходжень звернень:
через органи влади – 17
За ознакою надходження:
первинне – 17
За видами:
заяви – 16
скарга – 1
За статевим розподілом авторів звернень:
чоловіча – 5
жіноча – 12
За суб’єктом:
індивідуальні –17
За типом:
електронне –17
За категоріями авторів звернення:
інвалід ІІ групи – 1
інвалід ІІІ групи – 1
учасник бойових дій -1
ветеран праці – 1
інші категорії – 13
За соціальним станом авторів звернення:
військовослужбовець – 1
інші – 9;
пенсіонер – 7;
За результатами розгляду:
вирішено позитивно – 1
надано роз’яснення – 13
звернення , що пересилається за належністю відповідно до статі 7 Закону України «Про звернення громадян» – 3
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво – 3
соціальна політика, соціальний захист населення – 3
питання якості лікарських засобів – 1
питання роботи аптечних закладів – 2
інше – 8
Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області, розглянуто у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті територіального органу.
Одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.