Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за 2022 рік

Опубліковано 04.01.2023 о 11:34

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

За 2022 рік до Служби надійшло 17 звернень громадян, що на 11 звернень більше, порівняно із звітним періодом 2021 року. 

І. Характеристика звернень

За формою надходжень звернень:

через органи влади – 17

 

За ознакою надходження:

первинне – 17

 

За видами:

заяви – 16

скарга – 1

 

За статевим розподілом авторів звернень:

чоловіча – 5

жіноча – 12

 

За суб’єктом:

індивідуальні –17

 

За типом:

електронне –17

 

За категоріями авторів звернення:

інвалід ІІ групи – 1

інвалід ІІІ групи – 1

учасник бойових дій -1

ветеран праці – 1

інші категорії – 13

 

За соціальним станом  авторів  звернення:

військовослужбовець – 1

інші – 9;

пенсіонер – 7;

 

За результатами розгляду:

вирішено позитивно – 1

надано роз’яснення – 13

звернення , що пересилається за належністю відповідно до статі 7 Закону України «Про звернення громадян» – 3

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво – 3

соціальна політика, соціальний захист населення – 3

питання якості лікарських засобів – 1

питання роботи аптечних закладів – 2

інше – 8

Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області, розглянуто  у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті територіального органу.

Одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за IV квартал 2022 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за I квартал 2023 року