Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Полтавській області у I кварталі 2024 року

Опубліковано 05.04.2024 о 14:56

Протягом I кварталу 2024 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Полтавській області надійшло та було опрацьовано 1 звернення громадян від Департаменту охорони здоров’я ПОВА. Індивідуальних звернень було – 1, колективних – 0. Повторних звернень – 0.

Порівнюючи кількість звернень отриманих у I кварталі 2024 року та у I кварталі 2023 року спостерігається збільшення кількості звернень громадян. Так, у I кварталі 2024 року на розгляд надійшло 1 звернення, а це на 1 звернення більше ніж на I квартал 2023 року.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах , а саме:

– питання якості лікарських засобів (1).

Анонімні звернення громадян або звернення без підпису, що ускладнюють їх розгляд та унеможливлюють надання кваліфікованої відповіді заявнику по суті справи до Служби не надходили.

Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядається на нарадах керівництва з працівниками Служби.

Відповідальною особою за зверненнями громадян відпрацьована схема нагадувань та попереджень про терміни виконання звернень громадян.

З метою обов’язкового дотримання строків виконання розгляду звернень громадян, визначених законодавством, працівники Служби були ознайомлені під підпис з витягом із Закону України «Про звернення громадян» – стаття 5 «Вимоги до звернення» та стаття 7 «Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення».

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Полтавській області за 2023 рік