Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернівецькій області за 2024 рік
Опубліковано 10.02.2025 о 10:10На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернівецькій області проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
У 2024 рік до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернівецькій області надійшло 13 звернень громадян, у тому числі: 0 пропозицій (0%), 1 заява (100%), 12 скарг (100%). З них безпосередньо від громадян поштою надійшло 2 звернення (100%), через засоби телефонного зв’язку – 0 звернень (0%), з СКМУ – 0 звернень (0%), з МОЗ України – 0 звернень (0%), через органи влади – 4 звернення (100%), з них від Держлікслужби – 1 звернення (100%), від інших органів, установ організацій – 3 звернення (100%), на особистому прийомі – 1 звернення (100%).
Індивідуальні звернення – 13 звернень (100%), з них повторних – 2 звернення (100%), колективні – 0 звернень (0%).
Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернівецькій області за 2024 рік звернулося 11 громадян, з них за статевим розподілом авторів звернень: 3 чоловіка 100% та 9 жінок (100%).
З письмовими зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:
1. |
інвалід I групи |
0 |
2. |
інвалід II групи |
0 |
3. |
інвалід III групи |
0 |
4. |
учасник війни |
0 |
5. |
інвалід війни |
0 |
6. |
ветеран війни |
0 |
7. |
дитина війни |
0 |
8. |
інвалід праці |
0 |
9. |
ветеран праці |
0 |
10. |
учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС |
0 |
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:
1. |
якості лікарських засобів |
2 |
2. |
реєстрації виробів медичного призначення та медичного обладнання |
0 |
3. |
якості виробів медичного призначення та медичного обладнання |
0 |
4. |
питання роботи аптечних закладів |
3 |
5. |
про забезпечення ліками та виробами медичного призначення |
0 |
6. |
щодо цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення |
1 |
7. |
питання праці та зарплати |
0 |
8. |
реклами лікарських засобів та виробів медичного призначення |
0 |
9. |
призначення та переміщення кадрів |
0 |
10. |
питання порушення ліцензійних умов в аптечних закладах |
4 |
11. |
охорона здоров’я |
0 |
12. |
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація і свобод громадян |
0 |
13. |
питання державної служби |
0 |
14. |
про незадовільний стан закладів охорони здоров’я |
0 |
15. |
питання застосування трудового законодавства |
0 |
16. |
щодо сертифікації виробництва |
0 |
17. |
про підготовку кадрів |
0 |
18. |
інші питання |
1 |
Звернення громадян розглянуто Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернівецькій області у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: 0 звернень – вирішено позитивно, 3 звернення – було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 0 звернень – що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»; 0 звернень – повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»; 1 звернення – у стадії розгляду; 10 звернень – дано роз’яснення.
Щоквартально інформація про стан розгляду звернення громадян направляється до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.