Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у 2024 році.
Опубліковано 10.04.2025 о 11:52
Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян чутливо відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі. Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області протягом 2024 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Так, у 2024 році до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області надійшло 22 звернень громадян та було опрацьовано 22 звернень громадян (100%), у тому числі: 2 пропозиції (9,09%) та 15 скарг (68,18%), 5 заяв, клопотань (22,72%), 2 від героїв, інвалідів ВВВ (9,09%), 2 від ветеранів війни та праці (9,09%), 3 вирішено позитивно (36,36%), 17 дано роз’яснення (77,27%), 2 звернення надіслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» (9,09%). З них безпосередньо: через органи влади надійшло 17 звернень (77.27%%), від громадян на особистому прийомі – 1 (0,26%), від інших органів, установ організацій – 1(0,26%), від громадян поштою – 3 звернення (13.63%). Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:
– 9 – питання охорони здоров’я. – 9.1 – Питання якості лікарських засобів. – 9.2 – Питання обігу лікарських засобів. – 9.6 – Питання порушення ліцензійних умов. – 9.7 – Питання роботи аптечних закладів. – 27 Інше (щодо висловлювання подяки працівникам аптек за консультативну допомогу). |
При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області, а також Держлікслужбою, іншими організаціями та установами. Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядається на нарадах керівника Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області.
Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.