Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у І кварталі 2025 року.
Опубліковано 10.04.2025 о 11:58
Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян чутливо відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі. Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області протягом I кварталу 2025 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Так, у І кварталі 2025 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області надійшло 6 звернень громадян та було опрацьовано 6 звернень громадян (100%), у тому числі: 6 скарг (100%), в тому числі 1 від громадянки, яка потребує соціального захисту та підтримки; (16,67%), 3 вирішено позитивно (50%), 2 дано роз’яснення (33,33%), 1 звернення надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» (16,67%). З них безпосередньо: через органи влади надійшло 5 звернень (83,34%), від інших органів, установ організацій – 1(16,67%). Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме: – 4.0- Питання економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва; – 9.2 – Питання обігу лікарських засобів. – 9.7 – Питання роботи аптечних закладів. |
При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області, а також Держлікслужбою, іншими організаціями та установами. Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядається на нарадах керівника Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області.
Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.