Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у І кварталі 2025 року.

Опубліковано 10.04.2025 о 11:58

        Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян чутливо відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі. Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. Державною службою з лікарських засобів  та контролю за наркотиками у Львівській області протягом I кварталу  2025 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».  

        Так, у  І кварталі 2025 року  до Державної служби з лікарських засобів та контролю  за наркотиками у Львівській області надійшло 6 звернень  громадян та було опрацьовано 6 звернень  громадян (100%), у тому числі: 6 скарг (100%), в тому числі  1  від громадянки, яка потребує соціального захисту та підтримки;  (16,67%), 3 вирішено позитивно (50%), 2 дано роз’яснення (33,33%), 1 звернення надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» (16,67%).

     З них безпосередньо: через  органи влади надійшло 5 звернень  (83,34%),  від інших органів, установ організацій – 1(16,67%).

     Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

– 4.0- Питання економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної,     регіональної політики та будівництва, підприємництва;

– 9.2 –  Питання обігу лікарських засобів.

– 9.7 – Питання роботи аптечних закладів.

        При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області, а також Держлікслужбою, іншими організаціями та установами. Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядається на  нарадах керівника Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками  у Львівській області.

      Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів  та контролю  за наркотиками у Львівській області буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у 2024 році.