Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у 2022 році

Опубліковано 06.01.2023 о 12:03

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених у них питань.

У  2022 році до Служби надійшло та було опрацьовано 8 звернень громадян.

З 8-ми звернень – 5 (62,5%) – заяви, 3 (37,5%) – скарги. З них від громадян поштою (в т.ч. електронною) надійшло – 6 звернень (75%), від Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області – 2 звернення (25%).

Звернення були первинні та індивідуальні. Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи – 8 (100%). За статевим розподілом авторів звернень, до Служби зверталися чоловіки – 4 (50%), жінки – 4 (50%).

Питання, які порушували  громадяни у своїх зверненнях були:

– охорона здоров’я –2;

– питання медичних виробів-1;

– питання порушення ліцензійних умов – 1;

– економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво –1;

– питання роботи аптечних закладів – 2;

– питання якості лікарських засобів – 1.

Усі звернення громадян розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». Із загальної кількості опрацьованих звернень громадянам надано 7 відповідей – роз’яснень за звітний період, 1 звернення направлено за належністю в інше відомство.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у ІV кварталі 2022 року

Наступна

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у І кварталі 2023 року