Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у І кварталі 2024 року

Опубліковано 03.04.2024 о 13:24

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

У І кварталі 2024 року до Служби надійшло та було опрацьовано 2 звернення громадян.

З 2-х звернень – 2 (100%) – заяви. З них від громадян за телефоном – 1 звернення (50%), від Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області – 1 звернення (50%).

Звернення були первинні та індивідуальні. Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи – 1 (50%), усне – 1 (50%).

1 звернення надійшло від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, а саме за соціальним станом: пенсіонер – 1.

За статевим розподілом авторів звернень, до Служби зверталися чоловіки – 2 (100%).

Питання, які порушували  громадяни у своїх зверненнях були:

– питання якості лікарських засобів – 1;

– питання обігу лікарських засобів – 1.

У ході розгляду звернень громадян було здійснено 1 позапланову перевірку суб’єкта господарювання в Харківській області.

Усі звернення громадян розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». Із загальної кількості опрацьованих звернень громадянам надано 1 відповідь – роз’яснення за звітний період, 1 звернення залишилось невирішеним на 1 число квітня.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області.

Отримати файл

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області в 2023 році