Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області в 2024 році

Опубліковано 03.01.2025 о 14:20

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

У  2024 році до Служби надійшло та було опрацьовано 7 звернення громадян, що на 2 звернення менше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2023 року.

З 7 звернень – 2 (29%) – скарги, 5-заяв (71%). З них – 1 від громадян за телефоном, 2 звернення – від Департаменту охорони здоров’я Харківської обласної військової адміністрації, 4 звернення від Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області.

Звернення були первинні та індивідуальні. Отримані звернення розподіляється за типом надходження: листи – 6 (86%), усне – 1(14%).

1 звернення надійшло від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, а саме за категорією: дитина війни.

За статевим розподілом авторів звернень, до Служби зверталися: жінки – 2 (29%), чоловіки – 5 (71%).

Питання, які порушували  громадяни у своїх зверненнях були:

– питання якості лікарських засобів – 1 (14%),

питання обігу лікарських засобів – 1(14%), 

питання охорони здоров’я – 3 (44%),  

порушення ліцензійних умов -1(14%),

питання роботи аптечних закладів – 1(14%).

У ході розгляду звернень громадян було здійснено 2 (1 – за дорученням Держлікслужби) позапланові перевірки суб’єктів господарювання в Харківській області.

Звернення громадян розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», громадянам надано 4 відповіді – роз’яснення за звітний період, 3 звернення направлено за належністю.

    Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області.

Отримати файл

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у ІV кварталі 2024 року

Наступна

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у І кварталі 2025 року