Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли в Державну службу з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Волинській області за 2024 р.
Опубліковано 07.01.2025 о 08:54Робота зі зверненнями громадян Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Волинській області спрямована на забезпечення права кожного громадянина звертатися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх прав і законних інтересів, скаргою про їх порушення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та здійснюється відповідно до вимог статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016р. «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» з метою забезпечення реалізації конституційного права кожного громадянина України на звернення та задоволення законних прав і інтересів, упередження виникнення непорозумінь та конфліктних ситуацій, всебічного розгляду кожного звернення громадянина, проведення роз’яснювальних консультацій, прозорості в роботі, формування позитивного іміджу податкових органів.
Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів Служби. Право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією із організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян.
У Службі проводиться системна робота із задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
У IV кварталі 2024 року на електронну адресу Служби надійшло 6 звернень громадян з питань порушення ліцензійних умов провадження господарської діяльності суб’єктів господарювання. Одне звернення було вчасно розглянуте та заявниці надано відповідь.
5 звернень знаходяться у стадії розгляду.
На виробничих нарадах керівника з колективом Служби проводиться контроль за станом розгляду звернень громадян, дотриманням термінів розгляду, наданням обґрунтованих відповідей на звернення.
На офіційному веб-порталі Служби розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.