Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у І кварталі 2025 року

Опубліковано 03.04.2025 о 09:49

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

У І кварталі 2025 року до Служби надійшло та було опрацьовано 9 звернення громадян, що на 7 більше  ніж у І кварталі 2024 року. 

З 9-ти звернень – 1 (11%) – скарга, 8-заяв (89%). З них від громадян електронною поштою надійшло – 3 звернення (33%), від Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області – 2 звернення  (22%), від Департаменту охорони здоров’я Харківської обласної військової адміністрації – 4 звернення (45%).

Звернення були первинні та індивідуальні. Отримані звернення розподіляється за типом надходження: листи – 9 (100%).

2 звернення надійшло від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, а саме за соціальним станом: пенсіонери –1, за категоріями ВПО – 2.

За статевим розподілом авторів звернень, до Служби зверталися: жінка – 3 (33%), чоловіки – 6 (67%).

Питання, які порушували  громадяни у своїх зверненнях були:

– питання охорони здоров’я – 4,  питання роботи аптечних закладів – 4, питання медичних виробів -1.

Звернення громадян розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», громадянам надано 5 відповідей – роз’яснень за звітний період, 4 звернення направлено за належністю.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області.

Отримати файл

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області в 2024 році